The cops are coming.

Igår åkte jag in till stan. Mötte E, E, och P vid krämaren. Vi gick til våghustorget och träffade några fler tjejer. Sen gick vi till järntorget. Satte oss på muren och väntade. Sen gick vi till en busshållsplats. Tog 31:an till Mässan. Där satt vi. Var nästan ingen där. Några killar. Så vi väntade ännu mer på att folket skulle komma. När klockan var typ nio tänkte några att dom kunde öppna ölen, folket kommer nog snart. Så dom gjorde det. Hann ta en klunk, sen kom civilarn. Alla försökte gömma ölen och nån idiot råkade spilla öl över hela mig. Jag tänkte att nu är det kört, dom kommer tro att jag druckit nåt. Men som tur var kände dom ingenting. Men jag var livrädd iallafall för jag satt och gömde en idiots öl. Sen var det en annan där som jag bad hälla ut ölen, och den gjorde medans polisen såg. Dom gjorde ingenting. Tyckte väl det var bra att den hällde ut den. Orkar inte berätta allt, men jag drog hem sen iallafall, vid tio. Blev hämtad av min farbror. Jag ville inte vara kvar. Men tydligen ska jag ha missat något kul, enligt E. Men jag stank öl och ville hem. Ganska ovärd fredag.



Tex Doll,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test