Maskätaren



Igår åt Bexx mask.

Okej, det var inte så illa som det låter, men ändå! Vi var båda vrålhungriga när hon kom hit igår så Bexx kokade mackaroner. Vi slog oss ned framför teven för att äta till Bevvan. Medan jag försökte få ut ketchup ur flaskan började Bexx äta och sa: "Mm, vad gott!" och moffsade i sig. När jag äntligen lyckats få ur lite ketchup började jag röra om och såg att det låg någonting mörkt bland mackaronerna. Jag pillade fram det och såg att det var en mask. Bexx blev skräckslagen och medan hon försökte spy upp maten inne på toa satt jag och asgarvade. Resten av kvällen retade jag henne för fullt :P Alldeles underbart ju - för jag hann ju faktiskt inte äta av skiten ;P

Istället för mackaroner drog vi till affären och köpte cigg, daimtårta och nån potatisgrej som vi käkade till One tree hill. Så jaa, det var nog lika bra att det var maskar i mackaronerna för då fick vi ju mycket godare mat att käka ;D

- bollocks -

Kommentarer
Postat av: Tex Doll

Den där bilden är jävligt skön, men fan vad ful jag är. :O

2008-09-11 @ 21:18:17
URL: http://bdoll.blogg.se/
Postat av: mana bollocks

nej, du är alltid lika underbar

2008-09-11 @ 22:22:12
URL: http://manamonroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test