I gotta find myself some drugs

They say you shall live as you are told to. 
I say you gotta be strong and make up your own mind.
Be yourself, not a puppet in their freakshow,
cuz that´s the way you´ll end up when they beat you blind.
 
Bra text av Crashdiet tycker jag. Jao.

Asså. Jag har inget att säga. Jag är så jävla trött. Kanske inte borde sova 14 timmar ...

Igår var jag med lite fölk och vi skulle upp på stan. När vi kom till resecentrum står det massa sprit och öl i en busskur. Två stycken börjar plocka med sig lite. Jag typ, "Nej, ställ ner det där igen, du har ingen aning vad dom kan ha haft i det där." Dom typ, "Meh, vad skulle det va?" Jag svarade att det kan ju fan ligga droger där i, och så dricker du, slocknar och dör. Eller vad som helst. Dom bara "Haha, okejdå. Vi tar väl inte med det då." Jag tror ju inte att det låg något i den där spriten, men man vet ju aldrig. Ingen idé att ta risker lixx. Tänk om dom drukit och så hade de varit döda nu? Kanske jag överreagerar lite, men vafan .... Skitsamma.


Tex Doll,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test