Fuck off and die

Förut när jag satt på bussen på väg hem hade jag fötterna på sätet. Så lyssnade jag inte. Så satt M bakom mig och sa åt mig att ta ner fötterna. Så ser jag busschaffören och han är på väg upp från sitt säte för att säga till mig. Så jag tog kvickt ner fötterna. Haha. Busschaffisen kom halvvägs genom bussen tills han såg att jag tagit ner dem. Haha. Men som Ms kompis sa, ska jag inte ens få ha fötterna på min egna skinnjacka? Inte för att jag vet om jag hade fötterna på den, men den låg ju där, och jag kunde ju ha haft dom på den.
Jaja, iallafall, sen när jag skulle gå av gick M och hans kompis också av, och dom brukar ju inte gå av där, dom bor ju före mig. Sen hör jag M säga "Vi skiter i det här, vi följer med henne hem istället, hehe." Jag tänkte bara, neeej, mitt rum är stökigt! Haha, som tur var följde dom inte med hem, dom gick vidare. Vettefan vart dom skulle.
Jaja. Kul var det, förutom att Jjävel sa att jag såg ut som en sengångare. Men ursäkta att jag inte hann ha på smink idag för att klockjäveln inte ringde! :p Och nu tror väl hela vintrosa att jag har en dildo i nattduksbordet ... Vilket INTE är sant. Sayônara, bitches.


Tex Doll,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test