51 and life

Känner att jag kanske borde skriva något. Men det finns knappt nåt att berätta.
Idag slutade jag 10.50. Snacka om skönt, när jag egentligen slutar 15.20 ... Men vi hade bara en lekion och vi skulle skriva en uppsats så ... Hehe. Sen gick jag till morsan och hjälpte henne med tvätten. Mormor kom också och hjälpte. Innan jag kom dit hade morsan varit och köpt Zovirax åt mig för mina munsår. Så när jag öppnade förpackningen låg det ingen tub däri, bara det dära pappret man får med ... Så morsan stack till apoteket och skällde ut dem. Haha. Yeye. Vi åt McDonalds mat också. Gott som fan! :D Jaja ...  sen när vi var klara med tvätten satt jag på fönstret och ja, satt där. Sjung och så. Jo, jag fick blickar från folk ... Hah. Sen kom vi hem iallafall. Och då fick jag kratta ihop 10 miljorner äpplen på gräsmattan och sen fick jag och min syrra plocka dom och slänga dom. Snacka om att det var jobbigt asså. Så idag har jag jobbaaat. Fyfan säger jag bara. Ska belöna mig med en stooor bit tårta sen som vi får, eftersom min farsa fyller 51 år idag. Grattis pappsen! :)
Yeye. Imorrn sticker jag till Skelter. Vi ska kolla på filmen Helter Skelter <3 och så. Det ska bli mysmys det serru. Jaja. Fan vad tårtasugen jag blev ...


Tex Doll,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test